Eerste dag ten einde

10 mei 2018 - München, Duitsland

Na de openingsceremonie zijn we nu allemaal moe in ons hotel aangekomen. Inmiddels is onze groep overigens eindelijk compleet😊.

Nu snel onder de wol om morgen enigszins uitgeslapen onze lange optreed-dag aan te kunnen. Ontbijt 7.30 uur (en Fier! moet nog een uur eerder) en daarna met alle kleren die we moeten dragen naar de Gassteig: om 9:10 uur verzamelen voor de stage-rehearsel, daarna Carmina Burana repetitie, om 14:0 uur optreden Fier! En dan meteen door naar de kleedkamer voor het GDK-optreden, warmloen etc en km 16:30 uur het podium op! Daarna naar de Starnberger See, Beach feest met o.a. een optreden van Zangzaad en tot slot om 22 uur aan boord van de MS Starnberg voor een rondvaart van 2 uur, inclusief 15 minuten optreden van Fier! En GDK.......

Even doorwerken maar daarná hoeven we niets meer en kunnen we genieten van de andere koren😊😎.

PS: onderweg naar het hotel hebben we nog wel even spontaan gezongen bij de tramhalte .....ging best goed en het eerste applaus is binnen😊👍.

Stadtplan München  München...ergens😎

1. Konstanze:
    Hallo die Damen,
    Ich wünsche euch eine wunderschöne und unvergessliche Zeit in München und vor allem, das Wichtigste: VIEL SPAß BEIM SINGEN!
    Liebe Grüße von Konstanze
  2. GDK bij Various Voices München:
    10 mei 2018
    Grüsse zurück von uns allen😁😁🤣
  3. Susann Naujocks:
    10 mei 2018
    Lieve Tatjana, Leonie en alle andere dames!
    We wensen jullie heel veel plezier en een mooie Carmina Burana! Hoplijk droog weer!
    Groetjes van Susann, Thomas, Jelte, Famke en Lotte
  4. GDK bij Various Voices München: