Alweer voorbij😢

13 mei 2018 - München, Duitsland

En daar zitten we dan weer in het hotel na een laatste spetterende dag. ‘s Ochtends eerst een viertal koordames uitgezwaaid (boehoe😟), daarna naar de Gasteig (een deel wandelend, een deel met OV/eigen vervoer) om het Festivalorkest met onze Babette te horen: geweldig. Daarna nog een aantal leuke concerten gezien, o.a. van onze mede-Groningers van Homomannenkoor Zangzaad (die het erg leuk hebben gedaan!!) en tot slot een mooie sluitingsceremonie met o.a. nog één keer gezamenlijk zingen en wel: Tempus est iocundum, Blanziflor et Helena en Oh Fortuna. Het blijft leuk.

Na afloop afscheid genomen van nog eens 4 koorcollega’s (het is toch wat) en daarna met de resterende club van 13 personen gezamenlijk gegeten.....binnen omdat rond 17uur de regen begon.

Na de koffie terug naar het hotel, weer gedeeld OV en lopend......maar aangezien na een tijdje een flink onweer losbarstte, werd ook de loopgroep nog een OV groep.Maar iedereen is goed bij het hotel gekomen én was blij dat dit niet gisteren tijdens de Carmina is gebeurd😎😎😎🤪.

Nu slapen en morgen op tijd op om ons vliegtuig te halen........welterusten allemaal🙋🏼   Laatste terrasje😎    Klaar voor de sluitingsceremonie😥  Martin Wettges (dirigent) en Gloria Gray en nog 2 harde werkers van de organisatie  Gloria Gray tijdens de sluitingsceremonie  Foto’s maken....

1. Susann Naujocks:
    Goede reis!
    Het was erg leuk, om dagelijks te lezen wat er allemaal gebeurde!
    Bedankt!!!
  2. Margriet:
    14 mei 2018
    Fijn dat we wat mee konden lezen en kijken.
    Goede reis en tot later.
  3. Elisabeth Naujocks:
    14 mei 2018
    In der Annahme, dass Ihr schon fast zu hause seid, mõchte ich mich doch noch für Eure Berichterstattungen aus M. bedanken. So war ich sehr oft in Gedanken bei Euch,wenn ich auch nicht immer geantwortet habe? Den obigen Bericht konnte ich erst jetzt lesen. Also, ich hoffe, Ihr seid gut gelandet. L. G. Elisabeth
  4. Corrie:
    14 mei 2018
    Waarom kom ik nu pas achter deze reisblog???😥
    Nou ja, beter laat dan nooit. Kan ik al jullie avonturen in München achter elkaar lezen😜
  5. GDK bij Various Voices München:
    Sorry, Corrie......😢