We did it😎😎😃😘

10 mei 2018 - München, Duitsland

0 mei

10 mei

Vroeg op, lekker ontbeten en daarna naar de Gasteig. Stage-rehearsal om 9.30 uur. Aardig lopen als je de hele Gasteig door moet 😊. Indrukwekkend gebouw!

Daarna eerste Carmina repetitie dan wel festivalorkest repetitie gehad! Daarna eindelijk tijd voor een 2e kop koffie +hapje eten voor de meesten van ons. Vervolgens genieten van het optreden van Fier! en daarna mogen we zelf ook los😎😊😘.

We did it

Na een fantastisch optreden van Fier heeft ook het GDK het prima gedaan. Iedereen heeft genoten van het optreden (wat is het toch heerlijk om op het podium te staan), de dirigente was tevreden, het publiek dolenthousiast. Wat wil je nou nog meer😊😊😊👍👍.

Na een fantastisch optreden van Fier (1e deel opname zie bij videos) heeft ook het GDK het prima gedaan. Iedereen heeft genoten van het optreden (wat is het toch heerlijk om op het podium te staan), de dirigente was tevreden, het publiek dolenthousiast. Wat wil je nou nog meer😊😊😊👍👍.

Blackbox is een relatief begrip😂     Fier! in actie    Wachten om naar de kleedruimte te gaan    Wachten wachten wachten....voor ons optreden HHet GDK in de kleedkamer   ​Optreden GDK. Helaas zonder achtergrondplaatje😟      Optreden 2

1. Margriet:
    10 mei 2018