Op de boot⚓️⛴🛳

10 mei 2018 - München, Duitsland

Met de metro naar de Starnberger See gereisd en daar lekker een tijdje vertoefd, wat gedronken en o.a. naar Zangzaad gekeken. Daarna aan boord gegaan......bijna met 4 dames minder omdat die door hun navigatie naar de verkeerde kant van de Starnberger See zijn gestuurd😲😲

Vervolgens wachten op het vertrek van onze boot.......het is inmiddels donker en gelukkig weer droog. Wat je niet bepaald kunt zeggen van een deel van de gasten aan boord. Dat worden 2 luidruchtige uurtjes op de Starnberger See.....😂😂.
En we gaan natuurlijk zelf ook nog een keer optreden.....zowel Fier als GDK...als we tussen al die spontane stand-up concertjes tenminste de kans krijgen😁.

Op de boot   Op de boot   Op de boot

Zie ‘Video's’ voor een filmpje vanaf de boot😎

Maar.......we hebben het overleefd. Fier! ging prima. Bij het GDK had helaas een aantal dames last van een acuut stemprobleempje (in ieder geval ondergetekende😎)......maar dat kon de pret niet drukken. Dus niet ons beste optreden maar wel lol gehad samen.
Zometeen weer aanleggen en dan vermoedelijk retour hotel na deze heerlijke maar ook vermoeiende dag. En vannacht lekker dromen van het geweldige applaus, ook dat van vanavond😂😎🤗.
Oh ja.........om middernacht hebben we op de boot Joke nog even toegezongen i.v.m. verjaardag😊👍🎉
Grtz
Tatjana

1. Susann Naujocks:
    11 mei 2018
    Ik hoop, dat je lekker hebt geslapen en je stem weer goed is!
    Kusje!!!
  2. GDK bij Various Voices München:
    11 mei 2018
    Heerlijk geslapen! En stem heb ik nu nog niet bodig🤣. Kus retour!
  3. Elisabeth Naujocks:
    11 mei 2018
    Guten Morgen, gut geschlafen? Gute Besserung für Deine Stimme(und die der anderen Betroffenen) , liebe Tatjana wünscht Dir Deine Mami.
    Trotz Anstrengung war es sicher sehr schön, ich wåre gern dabei.
    Weiterhin alles Gute und toi, toi, toi Euch Allen Elisabeth
  4. GDK bij Various Voices München: